inledning

jag ska börja blogga här om min kamp att få ensam vårdnad av min son maximilian linus junior winnberg. idag är han 3 år gammal. folk kan säga till mig att jag kanske skulle tänkt igenom iden att skaffa barn med L.  i efterhand, ja men min son ångrar jag inte alls.. han är ett av 3 underverk jag har. och en sån kärlek man känner till sina barn kan man inte känna om man inte har egna barn. jag tänkte skriva allt från början.. ska försöka komma ihåg allt, men en del saker har vart så jobbiga att jag förträngt dom för att kunna gå vidare..

Kommentarer
Postat av: Ninni

Stå på dig. Jag finns alltid här för dig!

2010-07-13 @ 11:21:51
Postat av: TOR

Möte med socialministern är aktuellt. Vill ni att er förening, organisation, egen röst skall ses och höras? Mejla oss bara ett ”ja” och vad ni representerar, så skriver vi in i er domän eller namn i listan som vi lämnar vid mötet.



Huvudmeny är LVU som grundas på generaliserande princip om RISK åtagande. Alltså, skrota statens rätt till barnomhändertagande och där det visar sig (prövat, bevisat) att barn far illa, se då till att hela familjen får hjälp från det ekonomiska till det psykologiska, utan att familj konstellation bryts.



Angående Justitieministern gäller följande:

A)

Automatisk gemensam vårdnad för barn vid bindande par relation eller där faderskap konstaterats.

B)

Föräldrar flyttar isär till egen bostad med delaktig och aktivt deltagande under de sex månader betänketid till samarbetssamtal vid familjerådgivning o dyl. Barnen kvarstår i bostaden på minst storlek 3:a (trea) inte mer eller mindre, föräldrar turas om till besök, uppfostran och umgänge. Under ammningstiden skall pappan ha rätt till att närvara halva tiden med barnet.

Barn till svenska medborgare får inte lämna landet eller göra EU besök utan medgivande av den andra föräldern.



Tor Svärdtorp

2011-02-09 @ 06:10:27
URL: http://www.vi-pr.se
Postat av: Erika Sjöblom

Hej!



Jag sökte på Linus Winnberg på Google och fann din blogg. Antar att det är han du har barn med? Såg hans dödsannons i Haningetidningen. Så tragiskt. Har förstått att han levde ett stökigt liv :-( Vad hände?

Jag kanske ska berätta vem jag är :-) Jag ingick en del med Linus mfl för massor av år sedan i Jordbro. Har funderat genom åren vad det blev av Linus, ja och nu hitta man hans dödsannons:-(

2011-08-24 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0