mötet...

jag var 24 år och hade några månader tidigare lämnat mina två andra barns pappa. jag och barnen hade bott hos en kompis till mig i några månader och det hade tärt på vår relation. 2 vuxna och 2 barn ppå 40 kvm, det är inget att rekomendera. till slut fick jag en lägenhet och flyttade dit. jag var så lycklig att jag hade tagit mig ur ett förhållande där jag inte var lycklig, min familj tyckte inte om att jag hade gjort det, han var ju så bra för mig och vi hade ju barn tillsammans. man måste kämp mer då.. men jag sket i vad folk sa och tänkte att då kan dom leva med han om han e så jävla bra. jag vill vara lycklig och få kärlek, massor av kärlek. tänkte att jag skulle vara singel och njuta av livet.. hade barnen varannan vecka och när jag inte hade barnen blev jag lite låg och saknade dom fruktansvärt mycke.. jag började gå ut en del för att kunna tänka på något annat, jag trivdes med utelivet och uppmärksamheten jag fick. jag började haja att jag såg jävligt bra ut och att det inte syntes att jag hade 2 barn. jag njöt av uppvaktningen och de oskyldoga flörtandet. jag visste vad jag ville och det sista jag ville var att bli kär. men en kväll när jag stod och dansade stod det plötsligt en snyg och mystisk karl och tittade på mig. jag njöt av hans blickar och dansade lite mer utmanande. han fortsatte och titta, jag märkte att han gillade det han såg. efer en stund vikade han mig till sig. jag gick dit och han bjöd mig på ett glas champange.. det var något med honom som jag tyckte var intressant. mycket intressant. om det var hans ögon, fina kropp eller sättet han tittade på mig vet jag inte. men det var något. vi pratade en stund, men vi hade inte så mycket att prata om så jag gick oc hdansade igen. hela kvällen stod han och tittade på när jag dansade. hans blick gjorde att jag ville ge han mer och mer. stället stängde och vi gick därifrån. han tog mitt nummer och sa att han skulle höra av  sig. en kram och vi gick åt varsitt håll. jag ångrade mig att jag inte tog han nummer, tänk om han inte hörde av sig. då skulle jag nog aldrig se han igen. jag och min vän hoppade in i en taxi. på väg in i taxin fick jag ett sms. från ett okänt nummer, ja det måste vara han. och det var de. han skrev: gud har sänt mig en ängel vars namn är cecilia. jag blev så glad att jag skrek  rakt ut. nu hade jag hans nummer, nu kommer han inte undan. hela natten tänkte jag på han, hela dagen fanns han i mina tankar, mannen från kickis som jag inte ens kom ihåg namnet på. mannen som fick mig att känna mig speciell, vi hade bara träffats i några timmar men han gjorde mig knäsvag. jag ville ringa han och säga att vi måste ses omedelbums. men det gjorde jag inte, ville inte vara för på. tänkte att jag väntar på att han hör av sig. jag var ganska säker på att han skulle göra det. på kvällen fick jag ett sms. jag drunknar i dina ögon, vill du ses? jag ville så gärna göra det men jag och min vän hade andra plander, vi skulle på beachparty med två andra typer.. jag kände verkligen inte för det, men ville inte svika min vän. vi gick dit hade trevligt, men det var inte dom här killarna jag ville vara med, jag ville inte dricka champange och dansa med dom, ville inte ha deras blickar på mig. jag ville ha hans, han som fick det att knyta sig i magen. det tog 2 veckor innan vi hade en date. under dom här två veckorna pratade vi några gånger, smsade och jag fick veta hans namn. jag kände lite att mina känslor kanske bara var för att han gav mig den uppmärksamheten jag ville ha. vi träffades och han fick mig att trilla tillbaka. hans sätt att se på mig hade jag aldrig någonsin upplevt. det var en underbar känsla. vi träffades väldigt intensivt i 2 månader. det var mycke festande. vi var ute varje helg och festade. oftast blev det efterfester hemma hos hans bror. jag somnade direkt men alla andra festade vidare ända fram till morgonkvisten. här borde jag ha fattat, men det gjorde jag inte. jag var så lycklig så jag valde vad jag ville se och inte se. L var väldigt svartsjuk och det visade han. inte mot mig utan han tog ut det på dom som tittade ppå mig. det var ofta slagsmål och jag hamnade många gånger emellan och fick oxå slåss. jag blev mer och mer någon som jag egentligen inte var. jag slogs inte. det blev många gånger slagsmål ute på krogen för att jag nappade på dom där som ville slåss, dom som utmanade och provocerade fram det. helt idiotiskt. efter en incident där min kompis flög in i en stolpe och blev medvetslös kända jag att nu får det vara nog, inge mer slagsmål. jag berättade för L att jag tyckte det inte var något roligt att slåss och att jag tröttnat på utelivet. vi började vara hemma på helgerna. vi lagade mat, tittade på film och var bara med varandra. jag struntade i mit jobb och efter några månader sa jag upp mig. fick vänta 3 månader på akassa så när första hyran skulle betalas efter att jag sagt upp mig hade jag inga pengar. berättade för L vad som hänt. dagen efter låg det 10000 på köksberdet. till dig och hyran. här borde jag oxa fattat, han jobbade inte men hade hur mycket pengar som helst. den kvällen låg vi i soffan å tittade på film. helt plötsligt utan att jag ens funderat på det frågade jag om han ville flytta hem till mig. han hade betalt min hyra och bodde med sin mamma. vi var jämt hos mig och det kändes självklart att jag ville bo med han. han var mannen i mitt liv, han gav mig det jag behövde. han skulle göra mig lycklig restan av mitt liv. nu hade vi vart tillsammans i 3 månader. och jag anade ingenting. jag var lycklig, han gjorde mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 18:37:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0