barnen..

första gången L träddade mina barn var vi på Aquaria. L gjorde verkligen allt för att barnen skulle gilla honom. och det gjorde dom. varje dag han kom hem hade han presenter med sig, hampus och han hade en hemlig killklubb. hampus avgudade honom ,men tilde blev efter en tid nog lite avundsjuk på deras klubb och klarade inte av att han bodde med och fixade absolut inte när han sa åt henne. så hon var lite resarverad mot honom. jag tänkte att det skulle gå över, men det gjorde det inte. hon blev värre mot honom och vissa gånger klarade han inte av det och det slutade med att han blev sur på mig. vi hade små tjafs om det men inga allvarliga. jag bad han ge henne lite tid och det godtog han. vi levde familjelivet och gjorde allt en familj gör. jag var lycklig att jag hade hittat någon somm gav mig kärlek och den uppmärksanhet jag krävde och samtidigt accepterade att jag hade två barn. livet lekte och vi med de.

Kommentarer
Postat av: Tor Svärdtorp

Ni som är drabbade av dessa smärtsamma upplevelser och som vill bevisa att ni verkligen älskar era barn, ni frivilliga som sympatiserar med oss håller samma. Se över din ekonomi så att när det är dags kommer VI TILLSAMMANS ATT BESÖKA REGERINGEN I STOCKHOLM.

http://www.vi-pr.se/varning_for_socialtjansten.htm

2010-09-14 @ 12:53:29
URL: http://www.vi-pr.se
Postat av: lena

Hej...jaa ja gdömer ingen..jag har varit i samma situation..man kan inte säga vad man dras till men det är något och det går inte at tsätta ord på den känslan...den måste upplevas..det är ju alltid så facit i handen ja då blir det enkelt..men jag har kämpat som du min son är idag 15 fyllda vi bodde i amsterdam men resten är ungefär samma..jag fick ensam vårdnad isverige tur!!!men ha nhör av sej ibland men jag jag vill inte möta honom igen alls i mitt liv han förstörde så för oss..jag fick ett helvete jag fick stryk låg på sjukhus ja varje månad i princip jag levde med honom i nästan 7 år .,det finns inga ursäkter när man blir kär så är det man ser inte klart...och ma nvill ju ha det bra.är denna man svensk?då kan det kanske bli svårt med vårdnad och de kan ljuga och visa sej hur ordentliga och bra som helst medan man själv blir uthängd som mer eller mindre sjuk..psykopati..jag är nu mamma igen till en kille på snart 3 år med en man från sverige vi har det bra och har köpt hus lever ett vanligt liv och jag är glad att ha naccepterat min son från den andra mannens liv vi har haft det tufft och ibland gör sej den tiden påmind oss..vi hade skyddad id under 7 år och det var jobbigt...vill du prata mer med mej får du gärna det...jag känner alltid igen sådana här historier och VET vad du varit med om ja inte allt men i det stora hela....hoppas du får din lille kille och ensam vårdnad ..sen kan de vara bra att flytta men ja de brukar ju oftast ha ett nätverk och kunna spåra var man finns...jag hoppas för er skull och jag ska tänka på er!!vh Lena

2012-04-26 @ 08:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0